Nové stránky blogu

08.10.2015 14:13

Proč jsem se rozhodla k takové změně, když můj blog existuje takovou chvilku? Mám pro to hned několik důvodů.

Prvně jde o vzhled. Ikdyž nejsem mistrem grafiky (což určitě neušlo oku kdejakého návštěvníka), to, jak vypadal blog na blog.cz opravdu bylo otřesné a počítat obrázky na pixely se mi opravdu nechtělo. Jistě z toho vzniká druhá otázka - proč jsem si ho tam vůbec zakládala? Odpověď je prostá. Chtěla jsem rychlou jistotu. Kdo si ve dvanácti nezaložil nějaký blog, který byl prakticky o ničem, ale všichni ve třídě měli svá "SBčka"? A tak, když mě napadlo založit si svůj veřejný deník ponorů / záznam různých dobrodružství, skočila jsem po první myšlence. Jde mi přece o obshat! Nicméně vzhled mi již delší dobou také vrtal hlavou.

Zadruhé - Reklamy. Reklamy kam se člověk podíval. Vím, že web z něčeho živ být musí, nicméně přes ně nebylo vidět rubriky. A už jen z důvodu, že nikdy nebudu nejčtenější, tak prohrabat se k rubrikám skrz reklamy by bylo náročné i pro zkušeného teenage SBčko-MuíčQek-twilight blogerku. A pokud mí čtenáři nenajdou rubriky, nemám proč mít blog, ne?

A plug-iny. Sice se s němi teprv učím, ale potřebuje to vůbec něco?